Shit my god

Hörde lillasyster , blir 4 i april, säga så i bakgrunden när jag pratade med mamma i telefonen xD

Ska straxt ta och öva lite sång men tänkte få ihop lite rader här först! Jag prövade träningsdvd'n förut och nu är jag helt slut! Får dessutom låna Niklas rum och köra det medans han är och tränar :) Kommer ha ännu mer träningsvärk kan jag säga! Men 30 day shred med Jillian Michaels är något jag verkligen rekomenderar, för jäklar vad effektivt! Är något jag ska försöka hinna med så ofta som möjligt kan jag säga! Skoldagen idag har vart lite små seg men rolig! Det mörka jag kände inombords i lördags är nu som bortblåst och det är otroligt skönt! Igår hände det däremot inte så himla mycket,kollade på film hela dagen.  Blev ingen dans för träningsvärken , man ska ju träna mer då men kunde knappt ta mig upp och ner för trappan så hade inte kunnat dansa, så jag Madde och Anders var på bio i Hallsberg och såg Änglagård tredje gången gilt. Tycker faktiskt dom där filmerna är små roliga :) Något jag inte tycker om just nu är kylan! Är jätte fint med solen som skiner och allt men bort med snön och fram med lite värme när sole skiner istället! Kändes som om jag skulle frysa fast på väg hem från bussen och det gillas verkligen inte! Imorgon är det redovisning som gäller! Men det är ju bara denna vecka och sen är det lov! :D Nu ska jag sjunga lite och sen ska jag nog ta och skissa lite faktiskt innan det är dags att sätta sig framför tv'n :) Ha en trevlig kväll!♥

                                                                           
                                                          Lilla klätter apan har redan börjat nörda dator ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!