Sjukling

Klockan är egentligen alldeles för mycket och det var dags att sova för länge sen! Men jag kommer vara hemma imorgon också så jag kan ju försöka sova ut (y) Även om jag är helt slut så svettas jag och fryser om vart annat så blir nog inte så mycket sömn inatt heller -.- Jag lyckades få i mig en alvedon och åkte på årsmötet för att få komma ut lite idag iaf. Var trevligt trots att det inte var så många av oss där,är inget ovanligt faktiskt. Roxen fick vila lite idag,inte för att det är allt för nödvändigt men jag orkade verkligen inte gå någon promenad! Har inte värsta bästa kondisen men när jag blir trött av att gå upp för trappan,till och med ner, är snurrig och inte äns kunde dela alvedonen som har sånt där väck för att man ska kunna det så börjar det ta priset. Har ett prov imorgonbitti men kommer inte äns åka in för att göra det,orkar inte så jag gör det en annan dag. Får se om jag är piggare till eftermiddagen imorgon, får ta en alvedon i vilket fall, så kanske jag och Madde kan ta en snabbis till M-berg för att växla pengar till helgen och så jag kan köpa nya tights så jag har något att ha på mig till helgen! Vi ska ju nämligen till Estland över helgen och då fasen ska jag vara frisk! Jag har bestämt mig för att börja skriva tränignsdagbok också! Så att jag har koll på hur mycket och hur länge jag motinerar varje dag :) Ska nog faktiskt samtidigt skriva med allt jag ätit under en dag,är lättare att se ifall det blir små ätande eller något onyttigt som slinker ner då! Men det är något jag blivit duktig på,att sluta gå och små äta hela tiden :) Nu ska jag skriva första dagbokssidan, inte för att det finns speciellt mycket att skriva då jag inte orkar något men tänkte börja denna vecka och då ska jag göra det också! Godnatt på er och sov sött!♥

                                                                   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!