Take a good look

Sitter och spelar massa musik som jag sjunger med till! Är bara en otroligt bra röst som saknas! Niklas fixa det som behövdes för att keyboarden skulle funka när han var inne i stan förut så nu funkar den! :D Satt och övade på Hold the line och det börjar verkligen sitta nu så har börjat öva lite på basdelen , kan den men det blev jäklar så svårt att spela allt samtidigt! xD Blev ingen tur i skogen idag, var super trött när jag kom hem och det är någe vajsigt med min axel. Men med lite sömn sen är det säkert borta! Det var bara jag och Frida idag men det var kul! Förutom att hon påstår att jag såg ut som en rumpa?! :O Hoppas jag verkligen inte xD Det blev en riktig mjukisdag idag med oplattat hår,mjukisbyxor och mjukiströja! Orkade inte platta håret i morse.. och folk i skolan frågade vad jag gjort med det och trodde jag lockat det och massa xD Men det är ju kul att man kan chocka dom ibland också! Dansen igår gick ju inte allt för bra , kändes verkligen att jag vart tvungen att skippa några gånger och foten gjorde verkligen ont efter några låtar men jag kämpade på så gott det gick så svett blev jag i alla fall! Får inte pressa allt för mycket så foten pajar , räcker med ett knä som krånglar lite då och då (y! Imorgon är det tema hela dagen och efter det ska jag och min ensemble grupp träna så det kommer bli en lång dag imorgon! Men jag gjorde en del på power pointen till temat så om vi jobbar på imorgon blir vi nog klara! Nu ska jag ta och platta håret för snart är det dags för Det Okända och sen bums i säng för jag börjar bli riktigt trött! Puss och godnatt♥

                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!