Tell me you love me

Sitter nere i köket och har nyss käkat lite pannkakor! Jätte gott trots att jag är värdelös på att steka pannkakor,är ju inte direkt svårt men jag väntar inte tillräckligt länge så dom första brukar bara bli en enda hög av gegga! Hade en kompis en gång som var en jäkel på pannkakor överhuvudtaget och hade hon sett mig förut hade hon blivit riktigt besviken xD Men jag kan laga annan mat som tur är :) Har hela huset för mig själv vilket innebär att jag sitter och sjunger som bara den! Börjar bli rätt hes xD När jag kom hem förut kollade jag igenom Roxen och pussade lite på henne innan jag tog in Cassandra för att gå en promenad men kan ju inte påstå att vi kom långt! Vi var båda om bambi på hal is och ville inte riskera att varken hon eller jag skadar oss så vi vände och gick in och stretchade lite! Hade sovmorgon,behövdes!, och började kl.9 för att ha kör som gick rätt bra! Sen var det en kvart kvar till vi skulle ha ensamble och nu hr vi valt en andra låt där jag ska spela trummor,har gjort det några gånger förut så känner mig rätt bekväm med det :) Vi valde i alla fall låten Up around the bend med Creedence Clearwater Revival. Får se om jag kan få någon att spela in på lunchkonserten så jag kan lägga upp här ;) Käkade lunch efter och sen hade jag och Jessica sånglektion och jag tycker det gick mycket mycket bättre än sist! Sen hade vi håltimma i väntan på teori på idrotten och vi blev klara tidigare så hann även med en tidigare buss! :) Imorgon är jag ledig för att vi ska kolla Roxen,är nästan lite spänd redan nu! Hoppas på att det kommer sluta bra i alla fall och att Madde inte kommer hem sen och säger att kotknackaren har lämnat återbud igen! Då kommer jag inte bli glad.. Men har inte hört något än :) Madde och Anders är och kollar på en lättare transport än den vi har och är den bra kommer den med hem! Vi är ju några som rider och kommer väl alla åka ut så det är ju bra att ha en till! :) Nu ska jag ta och kolla runt lite här på nätet och sen ska jag försöka plugga lite och känner mig sugen på att rita så får se ifall jag kan få ihop något! :) Ha en trevlig kväll allesammans! :)♥


                                          

                                      

                                                                           Lite bilder från dagen :)
Kommentarer
Jessica

Det kommer gå jätte bra! Jag håller tummarna för er! <33

2011-02-10 » 16:27:31
URL: http://jessicakarintherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!