Usch och fy!

Börjar första skoldagen med att vara hemma och sjuk (y) Knappt sovit någonting i natt och mår inte allt för bra så jag orkade verkligen inte gå upp för att åka till skolan imorse. Men måste till skolan imorgon för jag är ledig på fredag och om typ tre veckor är jag ledig i en hel vecka så jag vill inte missa allt för mycket! Igår fick jag och Roxen oss en lite promenad,är dock väldigt halt så jag går som en gammal kärring xD Roxen har som tur är broddar men har tappat ena skon bak,hon har inte tappat en enda gång under tiden hon har stått! Men vi promenerar ju bara så gör inte så mycket,det verkade inte ömma eller något utan hon lunkade på och ska ändå skos om snart :) Hon var otroligt mycket lugnare både i stallet och när vi gick igår! Annars kan hon vara lite stirrig i stallet för hon är inte största fanet av att vara själv men det funkade hur bra som helst! Längtar verkligen tills jag ska sitta upp! Och jag hoppas verkligen att hon håller, med en bra grundbyggnad i muskelaturen och regelbunden träning ska det funka!:D Fick tips av Fia om ett fotoprogram man kan ladda ner gratis som hon fixade sin header till in blogg med. Jag laddade ner det och har fixat en header, nu är bara problemet hur jag ska få det till bloggen xD Lagom lyckat! Men har aldrig fixat något sånt förut och är inte allt för teknisk men Fia skulle hjälpa mig någon dag om tur är!:) Idag kommer det inte hända allt för mycket, ska små plugga lite,kanske kolla på film(iallafall Desperate Housewives!),försöka ta in Roxen och försöka orka åka på årsmöte med klubben ikväll :) Brukar alltid piggna till framåt eftermiddagen kvällen så blir nog inte allt för jobbigt ;) Nu ska jag kolla på Desperate Housewives och snora lite! Vem vet, har ni tur kan det komma upp ett till inlägg idag! Ha det bra!♥

                                                                               
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!