Äntligen fredag!

Hade ju sovmorgon idag,himla skönt :) Fick skjuts till bussen för det snöa så jäkla mycket! Tycker verkligen inte om att det kommer mer snö! Det hade ju börja försvinna så mycket och det kändes lite vårigt och då kommer det ännu mer! :( Vi hade engleksaprovet direkt och det gick väldigt fort att göra, var två glosor jag inte kunde men hade ju heller inte pluggat allt för mycket (a) Fy på mig! Men skrevi allt annat och tyckte det kändes jätte lätt! Efter engelskan kollade vi ifall våran matte lärare var i skolan men icke. Så vi hade värsa håltimman innan idrotten då vi körde ett styrketräningspass och det kommer kännas imorgon vill jag lova! Nu på senare tider har jag känt vad muskler jag tappat! Men det är snart fixat :) Har ju fixat ner den där träningsdvdn också! Ska faktiskt se ifall jag jag fjäska lite för Niklas någon dag snart, ifall jag kan få låna hans tv och rum då han själv är iväg och tränar för man skulle hoppa lite och ha sig och jag vill inte fara ner genom golvet! Cissi hade ordentligt med träningsvärk efter första passet sa hon så vet ju vad jag har att vänta mig då! xD Dansen igår gick riktigt bra förutom att jag fick håll nästan en hel låt men det gick över sen och jag körde på. Det är en kille..man som är med och dansar och det är himla kul! Är kul att kolla på för han är inte äns hälften så rörlig som oss andra! Men beundrar honom som står där bland alla oss tjejer/tanter;) fast det kanske är därför han är med ;) Var i alla fall nästa läskigt slut sen när jag kom hem , jag är rätt lat av mig men när jag väl kör så kör jag lite för mycket istället..måste fixa det och hitta en balans! Just nu sitter jag och väntar på mat hemma hos min kära mamma♥ Blir köttfärssås-wookgrönsaker,spagetti och sallad! Gott gott!:) Hon har köpt en bok som även jag vill läsa,eller det var jag som fick henne att vilja läsa den(a), men hon tror att den är för läskig för att hon ska kunna läsa den när hon är själv hemme så jag snor med mig den hem! Någon i din säng heter den och är skriven av Andreas Roman. Verkar riktigt spännande! Förr när jag var lite yngre så läste jag som en galning men nu när man har plugg och häst och massa annat har jag blivit jätte dålig på det! Är lite,en hel del, också för att när jag har börjar läsa och fastnat i boken så kan jag inte sluta! Och när jag slutat så måste jag fortsätta tills den är slut,blir som helt besatt!xD Jag är lite knäpp jag vet , men vi måste ju ändå läsa 600 sidor i svenskan detta läsår och jag har läst ungefär trehundra så jag har trehundra kvar och boken är på drygt trehundra sidor så det passar ju jätte bra! Nu känns det som om jag bara bablar på om onödigt bara för att ha något att göra (a) Men det är straxt mat så ska ta och duka! Ha en super fredag allihopa! :D♥

                                                         
                                                                                       Mamma och jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!