Lördag

Ledsen över min jätte dåliga uppdatering de senaste dagarna men har inte riktigt käns någon inspiration till att skriva. Men nu är det ju lov! så då blir det bättre! Ligger just nu i sängen och lyssnar på musik :) Hjälpte Madde lite förut med att ta ut den nya connemara ponnyn som kom igår. Han är 8 år och heter Wesley men kallas Vesslan! Vi bytte honom mot en av unghästarna vi hade. Han får ju gå i en egen liten hage nu i början så han får smälta allt men det är nog en riktig liten bus ponny den där, syns i hans ögon! :) Men söt är han, får lägga in en bild på honom någon dag! :) Efter utsläppet stod vi och kollade lite innan jag gick och mockade och soppade i stallet. Har tagit en sväng i skogen med Iris också , hon fick gå lös och det gick riktigt bra! Vi gick mellen två gärden och helt plötsligt fick jag syn på något vitt, lite små fladdrigt , gå över gärdena och blev himla förvånad innan jag fattade att det var en jägare! xD Hon lyssnade väldigt bra nästan hela vägen! Hon är ju inte speciellt van heller men det bli bättre och bättre för varje gång och det är viktigt att hjärnan får jobba också och inte bara kroppen! Hon är klippt nu också så hon är jätte ful! xD Men man får inte skratta åt dom,skulle inte vilja att någon skrattade åt mig heller ifall jag skulle klippa mig så det är förstårligt. Igår började min dag med massa stress för jag försov mig! Missade bussen pga det men Niklas var snäll och körde in mig så jag hann in till vi började. Vi har idrott på fredagar också så jag tryckte ner kläder i väskan i all hast,hade lagt fram kläder på torsdags kvällen, och när jag tog upp kläderna såg jag att jag packat ner ett par tights och en tjocktröja(y) Helt fel kläder för konditionsrelaterad motion då jag blir svettig! Så det blev ingen gympa för min del xD På kvällen var jag , Madde , Anders och Niklas inne i Hallsberg och bowlade , var LRF som fixat så var bara bönder där vilket var roligt! Jag är verkligen dålig på att bowla också vilket gör det ännu roligare! Tur att fredagskvällen blev lyckad för min onsdagskväll blev verkligen failad! Madde drog iväg mig på föreläsning om Canada i Laxå så jag tänkte att det skulle vara någon som vart i Canada och gjort en massa spännande och roliga saker men vad fick vi se när vi kom dit? Jo , bara en massa pensionärer! Var dessutom två pensionärer som vart i Canada så var mest bilder på blommor dom tagit -.- Vi kunde heller inte bara gå mitt i allt för det var inte så många där, konstigt..(y Och en gubbe som satt snett framför mig klagade hela tiden på att han inte hörde något och sen började han låta jätte konstigt så jag trodde han höll på att dö eller något! Men som tur var så gjorde han inte det! Vi hade rätt roligt åt det i bilen hem iallafall och pensionärerna hade säkert roligt åt oss! Men jag sa till Madde att nästa gång vi ska hitta på något så väljer jag aktivitet! Ska verkligen inte bli såna här missar igen! xD Sen i torsdags så dansade jag ju, övervägde först när jag kom hem om jag verkligen skulle det för jag var så himla trött men det är få känslor som slår den där nöjda och matta känslan man får när man är klar så jag dansade! Är så himla kul och nu är det ju lov även för dansen så blir inget förens veckan efter lovet vilket gör att jag är glad över att jag åkte in :) Det är så himla skönt med lov nu! Inte en massa måsten man har som ska göras hela tiden, har några måsten men dom ska jag inte göra fören i slutet av lovet för det är nämligen lite plugg! Man kan dessutom gå i mjukisbyxor hela tiden och ta dagen som den kommer! :D Nu ska jag sega framför en film och sen får jag se vad som händer, kommer iallafall bli en mysig hemmakväll ikväll! Imorgon någon gång drar jag till mamma till tisdag och när jag kommer hem ska jag börja promenera igån Roxis! :D Ha en bra lördag allesammans! Bye bye ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!