When will you get tired on hurting me?

Är fortfarande hos mamma. Vet inte riktigt när jag ska hem men ska väl börja fixa ihop mina saker och ringa Madde snart någon gång så mamma får lite lugn och ro ;) Har världens jäkla träningsvärk också! Kan knappt sätta min ner på en stol och då heller knappt ta mig upp från den (y Solen skiner och det är inte alls lika kallt nu som när vi gick och la oss i natt,skönt! Tycker jag borde bli på lite bättre humör, i alla fall känna mig ljusare på insidan av den fina solen men ..  nej. Är lite små deppig för tillfället,men sånt hör väl till här i livet? Döljer det så mycket som möjligt så att ingen runt omkring ska drabbas, är rätt glad och skrattig av mig så man märker när något inte är som det ska men jag gör mitt bästa. Blir förhoppningsvis bätte av lite gos med Roxen sen och en tjejkväll med Lotta,Frida och Jessica ikväll :) Man kan ju inte alltid må jätte bra heller, förr eller senare måste saker och ting ut men inte just nu bara och inte här, föredrar att vara själv då. Njut av det fina vädret och ha en underbar dag!♥


                                                                           
                                                                                   My love ♥

Kommentarer
Cissi

Tack, tycker om dig med ;) <3 haha

2011-02-13 » 12:54:26
URL: http://chisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!