Back to school..

Har nyss vart duktig och pluggat! Helt otroligt men lite blev gjort iallafall! Jag hade ju Ebba,Elli,Fia,Carro och Jessica här igår / inatt och det var livat kan jag säga xD Mitt rum såg ut som ett bombnedslag också! Men nu är det fint igen ;) Jag tog in Roxis förut också , så kände Madde henne lite på ryggen och hon reagerade ingenting och hon ser mycket rundare och mer avslappnad ut i ryggen än vad hon har gjort innan! Så jag ska sätta igång att longera henne och promenera och lite sånt nu :D Men vi ska ändå kolla henne för säkerhets skull för man vet aldrig och är det något är det ju jätte bra om vi får det fixat! Mycket skönare för Rox först och främst! Måsta bara få tag på den där personen först (y -.- Men förhoppningsvis får vi det snart! Jag räknade ut att jag har inte ridit henne på sju veckor imorgon! Sju hela veckor! Förstår inte hur jag stått ut men har ju inte kunnat göra något annat för jag har heller inte velat riskera att det blir värre! Men idag gick vi en sväng med Ebba och hennes Rose och Fia med sin Bella var med också så tog vi en massa kort :D Dom kommer upp här så fort jag fått dom! Nu ska jag ta och plugga lite till och sen ska jag glo lite på tv och bara ta det lugnt,som vanligt men sånt måste man också göra! Och jag är faktiskt redan trött så jag kommer förhoppningsvis kunna sova skapligt i tid ikväll om jag har tur :D kommer säkert upp ett kort inlägg till annars xD Sen blir det ju upp tidigt imorgon,är nämligen dags för skolan igen -.- Jullovet tog slut alldeles för fort som alla andra lov! Ha en bra kväll allihopa!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!