Dags att sova..

Är alldeles straxt dags för att sova men slänger in ett litet inlägg innan! Jag och Madde hälsade ju på Anna idag! Och självklart hennes bebis Klara,eller ja hennes och Henriks bebis (y, och fy fasen vad söt! Fick till och med hålla i gullungen och sötare bebis har jag inte sett på länge! Hon hade lite ont i magen när vi var där men bebis gråt har man ju hört förut , har ju fyra syskon (y.. men det hugger alltid i hjärtat! Annas hund började gnälla ikapp också och det lät lite kul xD
På måndag är det ju skola igen! Ska bli skönt att få lite rutiner men tidiga mornar skippar jag gärna! Men det som kommer kännas mer konstigt är att jag inte kommer rida direkt efter skolan heller.. Det har ju känts konstigt nu på lovet också givetvis men har sett det mer som en liten vilo paus för både Rox och mig pga av kyla och sånt men det blir ju ännu mer vila med tanke på att vi inte har fått tag på kotknackaren än men hoppas på att få det snart för jag saknar verkligen att rida min älskade häst! Är så taggad till att kunna få igång henne och kunna träna och jag hoppas på att iallafall kunna starta någon tävling i sommar! Men var sak har sin tid,gäller att inte ha brottom! Det är tur att hon går några meter från huset så jag kan gå ut och pussa på henne när jag vill! :) Godnatt!♥

                                                                           My love ♥
                     
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!