Date med halsfluss kanske? hoppas jag verkligen inte!

Ni får ursäkta mig för min sjukt dåliga uppdatering denna vecka, men har vart jäkligt slut när jag kommit hem från skolan och nu börjar jag fatta varför! Är helt svullen i halsen och det gör skit ont och som salt i såren på det är jag yr och febrig! Sist halsen var så åkte jag på halsfluss så det kanske blir en date med det några veckor framöver om jag har otur-.- Men,jag hoppas det vara är lite förkylning som snart går över! :) De senaste dagarna har det inte hänt allt för mycket! Mest en massa plugg,sovit och lite dans :) Men det blir ingen dans för min del idag för då kommer jag nog tuppa av xD Något som är skönt är att allt plugg har lönat sig för nu är nästan allt klart! Är bara naturkunskapsredovisningen och engelska artikeln kvar och det är otroligt skönt! Så när det är klart är det bara att ladda om för en ny omgång med massa plugg.. men det är ju snart sportlov som tur är och kort efter det är det påsklov och sen prukar det vara lite längre helger och studiedagar och så vips! är det sommarlov :D Längtar redan! Tidigare idag satte jag igång med att städa mitt rum,har sagt i flera dagar att jag måste göra det och nu blev det gjort! Bytte även sängkläder och sånt så nu känns hela rummet fräsht! Igår hade vi taco kväll här hemma med Anna,lilla bebis Klara och Henrik på besök! Var riktigt trevligt och Klara är så himla söt! Jag älskar verkligen bebisar! Längtar tills jag får en egen! Det kommer dröja ett tag för det är minst tusen saker jag vill hinna med först men så småning om!:D Nu ska jag ta och glo på någon film och sen ska jag se om jag kan få till lite mer på naturkunskapsredovisningen! Ha en bra dag!♥

                            
                                                               Ge mig sommar och soliga dagar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!