En vecka kvar!

Kom nyss in efter att ha vart ute och gosat och borstat på min lilla Rox,hon var väldigt sällskaps sjuk idag! Blev många pussar, men det gillar både hon och jag :D Hon har blivit riktigt rund och go nu också min sötnos och det är bara en vecka kvar tills vi ska åka och kolla henne! Jag bara längtar till att få svar, och förhoppningsvis kunna komma igång! Saknar verkligen att rida! Jag skrev ju igår att jag skulle åka till skolan idag men jag orkade verkligen inte så var hemma en extra dag! Men imorgon är det skolan som gäller för nu börjar jag känna mig mycket bättre :D Har dock blivit beroende av Desperate Housewives nu när jag har vart sjuk! Har inte tyckt om den serien men nu har det gått så långt att jag till och mer gråter till den,så det är nog bra att jag börjar skolan igen xD Men kommer ju självklart kolla på det när jag har tid,hehe! Blir tyvärr ingen dans imorgon,även fast jag känner mig bättre är det fortfarande jobbigt att bara gå upp för trappan här hemma xD  men förhoppningsvis blir det lite dans på söndagkväll! Men nu ska jag kolla på några Desperate Housewives avsnitt och måla mina naglar (a) Ha en trevlig kväll och godnatt!♥

                                                                                     Puss♥
                                                                          
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!