Hemma dag..

Det blev till att vara hemma idag! Själva halsen är lite bättre men är fotfarande febrig,snorig och nu har mina ögon börjat rinna,som alltid när jag är förkyld så jag verkar slippa halsflussen vilket känns otroligt bra det! Det värsta med att vara sjuk är att bihålorna gör ont och det blir så tungt att andas vilket gör att allt blir så jobbigt xD Min dag har mest bestått av att ha legat i sängen och kollat på massa filmer och vad kräsen jag har blivit! Har haft en massa nya filmer och ingen har vart bra xD Men det har ändå vart ett tidsfördriv så gör inte så himla mycket heller! Vet inte vad jag skulle göra utan datorn när jag är sjuk :O. Jag ska snart sätta igång att skriva det sista jag fått ihop om naturkunskapsredovisningen,blev aldrig av igår för jag orkade helt enkelt inte, och sen ska jag vänta på att Linda ska ta och skicka över det hon har fått fram så ska jag ta och trycka ihop allting! Hoppas det blir bra. Förut så fick jag goda nyheter från Madde och det är att vi ska åka iväg med älskade Roxen nästa onsdag för att kolla vad det är som inte är som det ska! Det känns otroligt bra att äntligen ha fått en tid! Sen är det bara att jobba utifrån resultaten!! Hoppas på att kunna sätta igång och rida henne snart så vi kan träna och tävla så småning om,om reultaten inte är allt för illa vill säga med det hoppas jag verkligen inte! Men nu känner jag att det luktar mat så ska ta och kila ner och fylla på med lite energi för det har jag ingen just nu xD
Ha det så bra!♥
                                                             
                                                                                            ♥♥
                               
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!