Home..

Är hemma från mamma och har vart ett bra tag xD Madde kom vid tre och hämtade mig och då åkte vi direkt och klippte mig. Jag blev faktiskt nöjd! Känns bra att ha lite frisyr igen! Med det som nog kändes mest bra var när Gunilla,hon som klippte mig,sa att mitt hår faktiskt inte var så slitet :O Blev förvånad för sist jag klippte mig var i juni innan skolavslutning och allt och sen dess har jag ju blekt,färgat och plattat en hel del! Är ju nämligen blond från början xD När vi kom hem käkade jag lite och sen gick vi ut och gick runt Skyllberg. Jäklar vad det känns skönt att gå ut och gå och rensa hjärnan liksom! Även om vi är två så pratar vi inte hela tiden så man har tid att tänka för sig själv också och det är skönt! Sen hade vi ju självklart Ella (mor) och Iris (dotter) med oss , två av våra hundar, och Iris fick gå lös till vi kom bort från våran väg och kom till den större vägen som går igenom Skyllberg och hon lyssnade riktigt bra! Gjorde likadant på vägen hem och då lyssnade hon ännu bättre! Det är kul att se att tiden man lagt ner har lönat sig! Ändå har jag inte lagt ner så himla mycket tid faktiskt men hon är otroligt duktig på att lyssna och förstå och det bästa av allt är att hon vill lära sig! Det är kul att se framsteg! :D

Hörde på radion på väg till Gunilla att dom som är överviktiga ,feta, ska få betala mer skatt? Vet inte hur seriöst det var men det är ju bra jäkla sjukt iallafall! Och när är man fet? vart går gränsen liksom? Visst att folk är överviktiga och tjocka är ett problem men ska dom behöva skatta mer för det? hell no! Ska alla anorektiker skatta mer då? Dom kostar ju en hel del för samhället! Tycker det hela är totalt sjukt :S Man borde hjälpa dom istället för att dom ska betala mer! Vart är vi på väg?! Är sjukt.. inte bara det,det är sorgligt!! Jag hade högre tankar om vårat land men nu vette fasen..

Näe,nu vill jag prata om något roligt! Jag ska till Marieberg imorgon :) Tycker jag är kul iallafall xD Jag ska ta och änvända mina presentkort lite ! Försöka hitta något snyggt till skolan börjar och förnya lite smink! En hårfärg är ett måste att köpas! När jag klippte mig idag så såg jag att utväxten var längre än jag trodde xD Ska till IKEA också och kolla efter hyllor till mitt rum och en rullande tv-bänk! Får se vad jag hittar :) Vi ska köpa nya glas till köket också för vi har mest coca-cola glas från Mcdonalds,man skulle kunna tro att vi är stammisar där xD Fast dom typ tre månaderna jag bott här så har jag ätit där en gång med Madde och dom tror jag så stammisar är vi verkligen inte xD Min kompis Emma tipsade mig om sen sida som visar tv-serier och sånt,gratis, så jag ska ta och kolla på Vampire Diaries nu! Den serien tycker jag är otroligt bra! Kan inte sluta kolla xD
Ha en trevlig kväll/natt och godnatt!♥



Vad tycks? Inte värsta stora skillnaden men lite och det känns fräschare! :D
Kommentarer
Mormor

För mig är du alltid det finaste jag har min lilla ängel...

2011-01-04 » 17:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!