Plugg,plugg och åter... plugg (y

Jag går ju en plugglinje så jag får ju stå ut xD Men ibland undrar jag varför jag valde samhäll för det spelar inte allt för stor roll vad jag går för någonting för jag måste ändå plugga vidare! Men men,är lite sent att tänka så nu,har ingen som helst lust att byta och få börja om ettan! Då står jag mycket hellre ut med pluggandet! Jag fick nämligen en hel drös med saker att göra! Det är svenskaredovisning,engelska artikel,engelskaglosor,matteprov,naturkunskapsredovisning,historiaredovisning,global ekonomi och en argumentations analys (y Lätt som en plätt! Mjaa...tar en del tid iallafall xD Svenska redovisningen är iallafall klar och jag har börjar skriva om den globala ekonomin så någonvart har man ändå kommit! Men nu ger jag upp! Kan inte välja en debatt som min argumentations analys ska handla om för det funkar inte att kolla på svtplay :S Vet inte vad det är för vajsigt men någonting är det iallafall så det får tålas att vänta till imorgon då vi har samhällskunskap och får tid till det då,man får ta lite i taget. Och igår var jag ju jätte trött men inte gick det att sova sen på kvällen iallafall :O Somnade sent någon gång efter att ha legat och vridit och vänt på mig i vad som kändes som en evighet och sen när jag vaknade var jag pigg på något sett fasten det inte kändes som jag sovit någonting xD Men det blev en skrattig dag pga av tröttheten så vänta till fredag säger jag bara! Detta är bara början! Vägarna är rena isgatorna så jag är glad att jag kan åka med i traktorn till busshållplatsen för annars skulle det ta en evighet att gå till bussen och jag skulle nog halka och slå ihjäl mig på vägen! För att inte tala om hur det blåser! Mina fönster är inte tädade ordentligt heller så det blåser rakt in i mitt rum och det blir is kallt! Om våren vill komma tidigare än vanligt i år så välkomnar jag den mer än gärna! Nu ska jag ta och plocka undan skolgrejerna från sängen och göra mig i ordning för kvällen och kl.21 ska jag kolla på Det okända,tycker ju sånt där är spännande!,och sen är det verkligen dags för sängen för nu är jag helt totalt bomb säker på att jag kommer slockna om jag lägger mig ner och blundar! Ha en bra kväll och godnatt! :)♥
Ursäkta det stora utrymmet där uppe,vet inte vad jag har gjort (y xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!