Tell me your secrets

Ligger och lyssnar och sjunger igenom några låtar,vi som har sång,har fått för att välja en vi ska sjunga på sånglektionen nästa vecka! På ensemblen idag valde vi låt, temat denna gång är 70-talet så det blev Hold the line med Toto, och bestämde vad alla skulle spela. Jag ska spela piano! Har aldrig spelat det förut , jag är egentligen en skam för estetarna som inte äns kan vart alla toner sitter trots alla genomgångar! men nu sitter några iaf! Är ju inte så jätte svårt för det är inte många ackord men jag tycker det är himla svårt i början innan man lär sig vart ackorden är!xD Jag börjar i allafall sätta introt,så jag är en bit på väg ändå! Annars har dagen vart rätt slapp. Jag väntade på Jessica någon timma efter skolan och sen hängde hon med mig hem,alltid lika trevligt! :) Hittade även en tröja för 50 kr på Lindex i väntan på henne! Imorgon har vi extra lång sovmogon och börjar inte fören 10.20 om jag inte minns helt fel! Ska bli skönt! Inte för att jag har gjort mycket annat än sovit denna vecka men jag har inte missat speciellt mycket heller märkte jag idag xD Men det blir två lektioner för min del imorgon för idrotten kommer jag inte orka med xD,efter skolan åker jag in till mamma för att sova där till lördag då hon ska med mig och fixa en grej som nu sedan kommer få se bild på men jag säger inget än! Finns en del som redan vet men finns även dom som inte gör det,fast dom flesta gör nog det för jag har inte kunnat hålla mig! Nu ska jag skicka bilder till Ebba som ska trixa ihop en snygg header åt mig! :D Godkväll och godnatt!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!