Time to dance

Sitter och taggar inför Zumban Madde och jag ska åka till alldeles straxt! Ska bli as kul! Idag har dagen gott åt till att försöka plugga och jag har gjort en hel del matte,gick ovanligt bra, blev dock lite värre med engelskan och samhäll för jag hittade inte det jag sökte efter men det är bara att fortsätta! Gav faktiskt upp efter att ha letat i över en timma och satte igång lite film,blev en väldigt soft söndag och kommer avslutas utmärkt med dans,dusch,humorprogram på tv'n efteråt och sen kommer jag slockna så fort jag lagt mig! Imorgon är det dags för skola igen,gör inte så mycket för dagarna går rätt fort nu för tiden och mina underbra vänner underlättar det ännu mer! Nu är det dags att åka :D Ha en bra söndagskväll!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!