Nu var det ju det här med rubrik ...

Sitter just nu och lyssnar på massa bra musik efter en härlig dusch! Dagen idag har vart bra,var bara sista lektionen (av dom tre lektioner vi hade idag + ca 4 timmar hål) som var tråkig och seg men jag har aldrig tyckt om naturkunskap så (y annars har jag skrattat mig rätt bra genom dagen som vanligt :D Imorgon är det sovmorgon som gäller! Kommer kunna gå upp över en och en halv timma senare än vanligt vilket faktiskt gör väldigt mycket! Kommer nog vara lite små seg och flummig så tror morgondagens outfit säkert blir mjukisbyxor samt mjukiströja! Kommer efter skolan dra vidare till min kära mor , vi ska gå dit jag piercade mig så att dom kan skruva upp min piercing för dom skruvade så jäkla hårt när jag tog hålet så nu får jag inte upp det så jag kan byta (y xD Ett annat krux med min senaste piercing är att den sitter längre ner än min första! Kändes faktiskt inte så kul att upptäcka det men men , det är gjort xD Och man tänker inte på det allt för mycket! Jag skulle vilja pierca mig mer men jag vet inte vart xD Fick på jullovet lära mig av min lillasyster att när man har piercing som jag kallas det snakebite,tror jag det var, men allt ska väl ha ett namn antar jag xD Kommer vilket fall som helst vara kvar hos mamma över natten och kanske träffa en kompis på kvällen :) Något som är otroligt skönt är att jag bara ska plugga engelska glosor till imorgon ikväll! Hela veckan har vart full med plugg förutom igår då jag var hemma pga migrän och det är ingen idé att äns försöka plugga en sån dag för det går knappt att läsa! Migrän är något av det värsta som finns! Men plugg mässigt ligger jag rätt bra till nu så kan ta ledigt från det några dagar och på söndag blir det en hel dag med plugg! Nu ska jag ta och måla mina naglar svarta! och sen läsa lite glosor innan jag sätter igång en film eller något,blir nog ganska snart efter det dags för sängen! Ha en bra kväll allihopa och godnatt!♥

En av favorit låtarna just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!