Today..

Sitter i köket hos mamma medans hon själv ligger i soffan och snarkar xD Kollar runt lite och lyssnar på musik i väntan på att Madde ska komma runt halv fyra , är ju ingen idé att hitta på någonting för det är ju snart. Gårdagen var lugn och skön , åkte till mamma efter skolan och lämna av väskan innan vi åkte in till stan igen för att gå dit jag piercade mig så han kunde skruva upp min piercing och han fick ta i för att kunna skruva upp den så den var åt skruvad rätt så bra! Är ju bra att dom kan skruva åt så det inte råkar lossna men är ju bra om man kan skruva upp själv också xD På vägen tillbaka hoppade vi av vid Maxi så vi kunde handla lite och väl hemma sen så käka vi lite mat och satte oss sen och kollade på film. Vi såg filmen Becoming Jane,blev lite sugen på att se den efter att några i klassen höll ett föredrag om en känd person och berättade om filmen och den var väldigt bra! Har fått en tendens till att börja gråta till filmer nu för tiden också! Gjorde det ibland förut också men nu gör jag det jätte ofta xD Senare sen ringde en kompis , som jag tappade kontakten med när jag flyttade från mamma men sen fick vi tillbaka den och det har vart lite hoppande till och från hit och dit men vi kollade på lite film,pratade och hade kul och vips så var klockan sent! Idag vaknade jag först vid halv tio och somnade om till halv elva och sen dess har jag knappt gjort något alls xD Men när jag kommer hem blir det ändring på det för då ska jag mocka,ska även mocka åt Elli och Carro vilket inte gör mig något alls för jag tycket det är skönt att mocka och använda musklerna lite nu när man inte gör så mycket annat i all väntan på kotknackaren! Men imorgon börjar ena zumba kursen jag ska gå,Madde ska pröva med mig också!, och jag lär ha bra med träningsvärk på måndag! Men då vet jag ju även att jag ansträngt mig och jag kan säga att jag faktiskt längtar! Kanske inte till själva träningsvärken men till dansen iallafall :D
Nu ska jag se så att jag inte glömt packa i något i väskan! Ha en fortsattt bra dag! :)♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!