Talking to the moon

Det blev en rätt slapp dag i skolan idag. Jobbade knappt någonting alls (a) Men vissa dagar går det verkligen inte att fokusera på det man borde och idag var exakt en sån dag! Men jag fick iallafall klart argumentationsanalysen vilket känns otroligt skönt! Jag skulle ha gjort en svenskaredovisning också men Eva-Lotta (svenskaläraren) dök aldrig upp så det blev inte gjort-.- Men blir förhoppningsvis av med den imorgon! Efter skolan åkte jag hem en sväng för att käka och borsta tänderna innan det var dags att åka in till byhålan för att gå till tandläkaren..hatar att gå till tandläkaren,har aldrig haft hål eller några problem men jag tycker verkligen inte om det ändå! Men det gick bra , hade inga hål eller någonting så det är ju tur! Och jag som trodde jag skulle ha värsta träningsvärken och inte äns kunna ta mig upp ur sängen imorse hade inga som helst problem med det :O Är inte förens nu jag börjar känna att jag har lite träningsvärk,hade bara lite känningar under dan annars! Men får väl se om jag kan ta mig upp ur sängen imorgon då ;) Tror inte det blir så stora problem :) Och imorgon är det sovmorgon dessutom! Otroligt skönt! Något annat jag inte tycker så mycket om just nu är isgatan som är överallt! Går ju knappt att ta sig fram och vi höll knappt på att ta oss till dansen igår för det gick inte att backa bilen men när jag stallde mig framför och puttade på gick det xD Och nästa helg eller någon helg i början på februari ska jag göra en grej! Tänker inte avslöja vad utan det får ni se när det är gjort :D Nu har ni något att fundera på ;) Ni som inte redan vet iallafall xD Nu ska jag tända lite ljus och få healing! Sen ska jag kolla på idrottsgalan för Josefin ska vara med och sjunga där! :D
Ha en bra kväll!♥



En bild från söndagen då vi tog en massa kort ute , kommer upp fler med tiden :)
Kommentarer
Jossan

Hihi du gör reklam för mig :P<3



Jag saknar dig Mysis!!!<3<3<3

2011-01-19 » 16:25:01
URL: http://myunperfectlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!