Fucking Perfect

Har ju vart hemma idag med men åkte in till skolan straxt efter ett för att skriva ut redovisningen och hålla den. Fick faktiskt en applåd för att jag kom även fast jag är sjuk och snurrig xD Redovisningen gick väl bra tycker jag , bättre än väntat och sen efter stannade jag kvar och fick göra ett muntligt prov helt oförberett men nu har jag fixat till ett ordentligt G i naturkunskap i alla fall! Otroligt skön känsla att det är över för nu har jag ingen mer naturkunsap!:D Efter det åkte jag och Madde och käkade ute för att fira :) Väl hemma hoppade jag in i duschen , en av mina stora sysselsättningar när jag är sjuk är att duscha för då känner jag mig både piggare och fräschare! xD Och nu sitter jag här och känner att det är dags att vila lite för jag är sjukt trött! Jag kommer nog pallra mig iväg till skolan imorgon,kan vara bra att komma ut ur rummet lite ;) Vi har dessutom massa musik lektioner(är roligt så vill helst inte missa) + en ny vikarie i körsång och sånglektion så ska bli spännande! Jag sjunger inte direkt vackert och nu pratar jag inte äns som jag brukar så kommer nog inte låta allt för bra när jag ska försöka sjunga i morgon men det får gå,är kul iallafall och om inte annat ska det bli roligt att terrorisera kompisarna (a)!Ett problem som jag märkt att många har svårt att vara sig själva, tycker att man har vårt att få grepp om vem personer verkligen är när man får en känsla av att dom inte alltid är sig själva. Sen kan ju vissa personer locka fram olika sidor hos en men man är ju fortfarande sig själv ändå. Man är ju den man är och ser ut som man gör. Jag är långt ifrån nöjd med mig själv och är jätte duktig på att vara elak mot mig själv och säga massa saker men jag har däremot slutat skämmas över att jag kan få skrattanfall,att jag säger vad jag tycker,att jag släppa loss och bara att sluta skämmas gör att man accepterar sig själv mer och mer. Om man inte tycker om sig själv måste det ju också vara svårt för andra att tycka om en, och kan andra inte acceptera det så är det ju upp till dom men jag tycker inte att man ska för deras skull hålla på att ändra sig själv fram och tillbaka! Det sista man ska göra är att skämmas över sig själv för man är alla var och en unik för det finns inte en enda person på hela jorden som är precis likadan!
Nu ska jag hämta något att dricka innan halsen dammar igen totalt! Ha en bra kväll och godnatt!♥

                                                     
                                             Bjuder på bilderna,man måste ju våga se lite ful ut också!

Hade även tänkt lägga in ett klipp med en låt med det funkar inte av någon konstig anledning så det får bli en annan gång , det är iallafall låter Fucking Perfect med Pink!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!