Good Enough

Ligger i sängen just nu och är jätte trött! Trodde Ebba skulle bi kvar här men blev inte så,tur det kanske för jag skulle nog inte vara så roligt sällskap så trött som jag är nu! Skyller på mormor som väckte mig! När jag kom hem förut var Ebba redan här och var nästan klar så jag skyndade med att göra mig i ordning för att vi sedan skulle ut och ta kort! Jag är så himla dålig på att stå framför kameran! Får sån idé torka så det är inte sant! När jag står bakom kameran och tar kort på andra går det bra men när jag står framför så nej (y har väl lite och göra med hur bekväm man är framför och jag känner mig väl inte allt för bekväm men det är väl lite av en vane sak också! Det blev väl en och annan bild i alla fall! Får se om vi kanske tar lite bilder imorgon,beror på om jag hinner för jag ska ta en promenix med Bella (ponnyn jag red innan Rox),ska nämligen pyssla med henne denna vecka åt Fia och det ska bli kul! Men det blir som sagt en promenad imorgon för jag tänkte testa Iris (ena vovven) lite och ta med henne lös, hon kan gå lös och lyssnar jätte bra men vill se hur hon är om man har en häst med för jag har som mål att kunna ha med henne när man är ute och rider och Bella är ju liten så det får bli att testa nu när jag har henne denna vecka för då kan jag ta mig upp lättare ifall jag behöver hoppa ner något, man vet aldrig! Tidigare idag gjorde jag ju något som jag velat i flera år! jag har ju skrivit här på bloggen att jag ska göra något men har inte skrivit vad för att vara lite hemlighets full men jag har nämligen tatuerat mig! Min mamma tatuerade sig i somras? och skrämde mig lite igår och idag så jag var ju beredd på att det skulle göra jätte jätte ont! men inte ett dugg! Gjorde inte alls speciellt ont! Det ömmar däremot en del nu och jag ska smörja in det tre gånger om dagen i ungefär två veckor och det är ungefär den tiden det kommer ta för det att läka,sa han som tatuerade mig, men vill man vara fin får man lida pin! Nu ska jag ta och sova så jag orkar med morgondagen! Schemat för morgondagen ser ut så här:

                                                                    Promenad med Bella och Iris
                                  Cissi kommer och hämtar mig så ska jag åka hem till henne och umgås lite!
                                                                        Hem en snabbis efter
                                                                           Dansa Zumba!
                                                                         Självklart duscha!
                                                Kolla på Solsidan och kolla en liten stund på Wallander
                                                                             Sov dags!

                                                                             Godnatt!♥


                           
                                                    
                                                                    Några bilder från dagen!

Kommentarer
Ebba

Haha, skulle jag vara kvar? Det trodde inte jag xD<3

2011-01-30 » 09:39:51
URL: http://equify.blogg.se/
Hanna Skattberg

hej, hur mår du?:D

2011-01-30 » 10:24:58
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Mysan

Ebba : Vi sa det xD<3



Hanna : Hejsan , det är bra med mig! Själv då ? :)

2011-01-31 » 18:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!