Morgonstund har guld i mun...eller?..

Har än inte känt någe guld i munnen i alla fall..
Vaknade av att min kära mormor kom upp och väckte mig och mamma när vi låg och sov bara för att visa bilder på hennes och morfars nya hus... så nu kan jag inte somna om! Har egentligen inte försökt men känner mig inte speciellt trött heller så känns inte som en så stor idé! Tur att huset var något att kolla på..! Igår åkte jag ju in till Örebro för att sova hos mamma i natt,när jag står och väntar på bussen så är den sen som vanligt sen men när jag stått där ett bra tag börjar jag bli irriterad när klockan börjar närma sig nästa buss tid,så ringer mamma och undrar vad jag tagit vägen och säger åt mig att kolla i busskuren om det står något där och det gjorde det ju!(y så bussen hade kommit men till sidan mittemot och medans jag är så inne på att kolla efter bussen hade jag inte äns märkt det! Jag brukar heller aldrig gå in i kuren för den är full med folk och lappen satt så man inte tänkte på det från mitt håll men jag hann i alla fall med nästa buss,smart som jag är! xD Väl hos mamma prövade jag dricka kaffe,har inte kunnat det pga hals ont men nu gick det så vi tog lite fika och sen åkte vi till Ö&B där vi mötte upp mormor för att handla lite och när vi kom hem gjorde vi tacos! Blev även en promenix med mormors golvmoppar! Det märks att skolan kommit igång och att jag vart sjuk så jag lagt mig hyfsat tidigt för jag orkade knappt vara uppe igår xD Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på något och vila lite för sen händer det lite grejer! Och när jag kommer hem till landet så ska jag och Ebba ta lite kort på oss,otroligt nog utan hästar! så får se hur det går för när man tar kort med hästen kan man ju gömma sig bakom den för att den är fin..men men , det vore inte jag om jag inte såg ut som jag,eller hur? Sen ska vi fixa ihop en header åt mig och kolla film,skratta,prata..ha det kul helt enkelt! Får se om det blir någe mer skrivet i kväll! :) Ha en bra lördag everyone!♥


Bjuder på en morgonbild! Enjoy..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!