Fredag..

Usch,jag har knappt sovit något inatt! Jag stängde av datorn ungefär en timma efter att jag skrev inlägget igår och jag var jätte trött men kunde verkligen inte sova! Men vid fyra lyckades jag somna men vaknade av Anders telefon som ringde för att han skulle upp efter fem någon gång,vi har rätt lyhört! Sen kunde jag naturligtvis inte somna om efter det (y så jag satte igång film och somnade vid halv tio och vaknade vid tjugo över elva så lite sömn fick man iallafall xD men kan ju säga att jag är lagom seg nu (y xD  Men men .. igår var det ju som sagt tjejkväll hos Frida! Vi började med att testa Fridas dansspel till wii och stakars Emma fick bryta isen och börja,sen var det ingen som ville mn tillslut stallde sig Frida och jag och dansade båda två och det måste ha sett bra roligt ut och jag skrattade så tårarna rann! Sen plockade vi fram allt godis , eller Frida gjorde (a) , och satte igång en film. När filmen var slut bestämde vi oss för att köra snurraflaskan/sanning eller konsekvens men det blev sanning med tanke på att det bara var jag , Emma , Frida , Lotta och Jessica så vi kunde inte göra så mycket och alla var så mätta så vi orkade inte tvinga varandra att äta massa äckliga saker heller xD Men det är svårt att komma på frågor när man måste liksom,fast det gick rätt bra ändå när man fått tänka en liten stund! När vi hade slut på frågor så satte vi igång dansspelet igen och denna gång fick jag och Frida med oss Jessica! Sen började alla droppa av och vid tjugo i tolv eller något kom Madde och hämtade mig :) Det var enligt mig en otroligt lyckad kväll och det var jätte kul att träffa alla igen! :D Nog om igår,just nu sitter jag och,skriver (y, lyssnar på musik och sjunger med och har laddat över bilderna som jag tog igår,en och annan ska väl komma ut här :), men jag fick låna Niklas kamera och jag behövde inte fjeska så mycket! :O ... he he xD Det är ju fredag idag och sista helgen innan skolan börjar på måndag! Dom två första veckorna i skolan nu kommer bli lite små sega för vi kommer inte ha någon musik så det blir massa håltimmar som vi ska jobba igen allt vi missat på .. -.- Det är ju bra också men tror vi hinner bli klarar rätt fort faktiskt :O Nu ska jag ta och göra mig i ordning för om någon timma ska jag och Madde åka iväg och hälsa på Anna , min dressyrtränare samt en bra vän till Madde, och hennes bebis :D Ha en bra dag!♥

Här kommer en och annan bild från igår!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!