So much stronger..

Sitter i sängen och lyssnar på musik efter att ha färgat håret,duschat,plockat i ordning och dammat rummet! Känns mycket bättre när jag har ordning och reda! Och jag fick upp tv-bänken och hyllorna igår! Bilder kommer snart någon dag , måste fixa till lite först ;)  Jag satte även nyss en skin på min dator och nöjd blev jag med det också! Och jag vet verkligen inte vad jag skulle ta mig till i livet om inte musik fanns!:O Är jag på dåligt humör eller något så kan en riktigt bra låt ändra humöret så fort jag hör den! Bra musik har samma effekt på mig och mitt humör som mina vänner och som älskade Roxane har! Dom vet alltid hur man ska få mig att skratta :D Fast det är inte så svårt för jag är väldigt lätt road och är oftast på bra humör! :) Och jag känner att sen jag flyttat och allt har det blivit mycket bättre! Jag hade tendens att bli deprimerad ofta förut och så men jag har inte vart deprimerad en ända gång sen jag flyttade! Jag har börjat må riktigt bra nu :D Sen ett tag kände jag att jag inte var riktigt så stark i mig själv efter allt som hänt men det var nog bara en svacka för jag känner mig starkare nu än vad jag gjorde innan! Men ur allt ont kommer ju alltid något gott och denna gång gjorde det verkligen det! Och det känns så himla bra,jag har äntligen hittat rätt! Nu ska jag ta plocka och små fixa lite! Ska försöka få igång min digtalafotoram som jag fick i julklapp och så ska jag och Madde åka in till byhålan och handla lite till ikväll då det blir fullt hus här! Jessica,Fia,Carro,Ebba och Elli kommer nämligen hit och ska vara kvar så det kommer bli riktigt livat! Kan nog inte avsluta näst sista dagen innan skolan börjar på ett bättre sett! Hoppas ni andra också får en rolig dag/kväll/natt!♥

                             
                                                                    Såhär snygg blev laptopen :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!