Vampire Diaries och bäste vän!

Igår vad jag ju på Marieberg och shoppade :) Det jag fick med mig hem var :
Mascara
Ögonskuggor
Kajalpenna
Hårfärg
Hårinpackning
Tunika
Kalender
Ram
Hyllor till väggen
Tv-bänk
Det bästa av allt är nog att jag känner att allt var rätt nödvändigt också! + jag har pengar kvar :D Mitt rum börjar se riktigt bra ut och så fort bänken och hyllorna är uppe ska jag bara köpa fler ramar och skicka in kort så är allt klart och då kommer det ut bilder! Kommer nog ut bild så fort hyllorna + tillbehör och bänken är uppe! Ramarna och korten får ta sig tid ;) Idag började jag med att kolla lite film,The last kiss..inte det bästa jag sett.., och sen städade jag lite innan Jessica kom hit! Vi spenderade hela dagen sittandes på min säng och kollade på Vampire diaries avsnitt! Har ni inte sett något så gör det! Jag älskar den serien! Fast vi gick ner några vändor , hälsade på hästarna och lyssnade på musik och pratade en massa också! Nu ska jag invänta tröttheten genom att kolla på en film eller något och sen ska jag sova! Imorgon väntas tjejkväll hemma hos Frida så jag får inte vara för trött för då vet man aldrig hur många skrattanfall det kan bli! ;) Ska även se om jag kan vifta tillräckligt med ögonfransarna och försöka se söt ut för att få Niklas ska låna ut sin kamera till mig (a)
Godnatt♥

Jag och Jessica i somras!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!