Bitter Sweet

Nu var det några dagar sen och det har inte hänt speciellt mycket mer än sist men tänkte fördriva tiden lite i väntan på att de andra ska vilja gå och sova. Sen mormor kom hem har vi mest burit och flyttat på massa grejer så på kvällarna är man skapligt trött! Jag blir tröttast först och tjatar hål i huvudet på mormor och lillasyster på att vi ska sova! Fattar inte att mormor fortfarande är uppe då hon vaknae vid fyra-fem varje morgon! Ibland sover hon till halv sju-sju men då är hon rätt trött. Jag å andra sidan har äntligen börjat sova längre och sover ibland ända till halv nio nu! Känns lite bättre än att vakna vid sju varje morgon. Måste ju sova lite mer för nu är det ju bara ungefär en fem - fyra veckor kvar tills skolan börjar och då är det upp halv sex som gäller och förtillfället är jag inte så pepp på det! Skulle kunna ha sommarlov hela året. Förutom att vänta på att få sova väntar jag på åskan och regnet som ska komma så det blir gjort. Det skulle regna hela dagen idag men regnade lite fjösigt i morse bara, får väl se hur det blir imorgon. I går var vi inne i Tranås och kollade i lite affärer och jag köpte en termos aktig mugg med blommor på och värme skydd till håret. Nu tycker jag att det mullrar lite så ska stänga av datorn och göra mig i ordning för ytterligare tjat om sängen! De andra vill ju nämligen inte gå själva, jag klarar det faktiskt nu! Innan det blir för mörkt..
Blir bara blondare, bra för det är mitt mål tills jag tröttnar! Håret börjar även få lite mer längd så om ett tag så har jag lika långt som jag hade innan jag klippte från första början!

Om en bra tag...(y)
Kommentarer
Linnea

Mysan vi saknar dej!

2011-07-21 » 23:10:39
URL: http://teamlfld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!