Den första juli

Den första juli kommer alltid vara en speciell dag för mig för det är den dagen jag tog ett beslut som förändrade mitt liv och det har bara lett till något mycket mycket bättre! Det var en tuff tid de närmsta månaderna efteråt men det gick bara uppför och trots det tuffa månaderna kändes det ändå mycket ljusare och jag visste att allt skulle äntligen lösa sig och jag skulle få det bra och kunna må bra! Det blev även tydligt vilka man kunde lita på och vilka som verkligen stöttade en och jag känner mig evigt tacksam till mina vänner, de som visade sig sen bli min nu älskade familj och min mamma!♥
Idag kollade vi Roxen ifall hon var halt så fick springa lite med henne och det visade sig att hon fortfarande är det men inte lika kraftigt som förut vilket är tur! Jag ska promenera henne tills vi ska till kotknackaren så får vi se vad han säger. Jag tog i allafall in henne för att borsta lite på henne och smörja henne lite med Hästsalvan och det märktes väldigt tydligt att hon inte vart inne på ett tag! Hon hade mycket ohyfs för sig! Men det går bort snart. För att ha något att göra och för att få rida lite så kommer jag sätta igång Nova så länge. Även om det inte är samma sak som med Roxen så får jag i allafall rida! Annars har det inte hänt så mycket idag , åkte in till Askersund för att handla lite och fixa på fyllning till telefonen och sen har tiden bara rullat på och det blev dags att åka med Linnéa och Frida till Viby där dom skulle hoppa två Pay & Jump klasser. Visade dom lite hur der går till och sådär och hjälpte dom att gå banan och de var riktigt duktiga! Gick som smort det där! Just nu sitter jag och lyssnar på musik i väntan på Ebba, Josefin och grillat! Börjar bli riktigt hungrig! Dock ett tag kvar innan det blir mat men förhoppningsvis kommer Ebba och Jossan straxt! Har heller inte hunnit städa och orkar inte sätta igång med det nu men det står dom nog ut med! Hör att hästarna i hagen utanför galopperar, tror inte det finns något härligare ljud än en galopperande häst! Ha en skön kväll!♥
Nova :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!