Gossip Girl

Förutom  en utflyckt till Tranås på moppen för att köpa sås som slutade i att alla kläder jag hade på kroppen hänger lite överallt på våningen jag är mest för att torka så har jag kollat på en massa Gossip Girl avsnitt. Såsen jag skulle köpa fanns inte äns och det regnar fortfarande (y) För några månader sedan tyckte jag att Gossip Girl var överskattat och jag blev irriterad av att de är såna översittare och snobbiga i serien. När jag var helt själv här sist och det regnade en dag kollade jag på ett avsnitt och av tristess blev jag nyfiken på nästa avsnitt och jag skrattade åt karaktärerna och fortsatte men nu har det slutat med att jag säger åt dom vad dom borde göra och inte göra och gråter när jag tycker det är sorgligt.. Vad det kan ändra sig och hur man kan hänga med känslomässigt. När jag kollat på sista avsnitten i säsong tre så tänkte jag att det hela verkligen inte kunde sluta så och självklart så fanns det en fjärde säsong utan att jag visste det innan så nu har jag gett mamma i uppdrag att fixa den åt mig tills jag kommer hem. Blir helt beroende.. men det är som med böcker, har jag börjat läsa och boken är bra har jag grymt svårt att sluta! När jag har mått dåligt har jag tagit böcker,filmer och serier som en flykt från verkligheten och gör det fortfarande men nu är det mest för att jag tycker något är bra. Men jag kan inte läsa en bok om det inte är en skoluppgift eller lov för jag kommer in i boken såpass att jag glömmer tid och grejer jag måste göra. Uppslukas totalt. Lite skönt att kunna stänga av på det sättet faktiskt men det har även sina nackdelar. Vad skönt det är att för en gång skull ha så pass små problem att sakna en säsong av Gossip Girl blir en stor grej! Förr har jag alltid haft massa problem hit och dit och det har vart grej på grej men nu är det slut med det och det är så himla skönt! Att kunna slappna av och inte behöva bry sig om allt! Nu äre dags för sista kiss rundan med odjuren och sen ska jag krypa upp i soffan igen och glo på , en klassiker för mig, Svanprinsessan för den har jag inte kollat på sen jag var liten och det var en av mina favoriter!
Än så länge gör det mig inte så mycket att jag har inte har något speciellt att göra (y)
Kommentarer
Cissi

Sv. Haha ja verkligen! x) Mjukt och gosigt späck.... xD haha Ja, det kan inte bli annat! ... hoppas jag... ;) ja, med en skadad valack finns det inte mycket att göra än att låta vila så det är ju super med ston! Jag menar, det är ju rätt svårt att få en valack dräktig.. eeellleeer??? ;P



Det ska jag absolut bli! Snart rullar vi mot skavsta.. :D

Kramar

2011-07-14 » 23:00:57
URL: http://chisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!