Guldfisk

Håller på att laga mat, skulle steka kyckling och koka ris men jag (minne som en guldfisk ibland) glömde sänka plattan när jag hade i riset så det är förstört och då får det bli makaroner istället. Mikaela gör det inget, ända hon ätit senaste dagarna (y) Mig spelar det ingen roll med tanke på att jag försöker hålla mig borta från kolhydrater så mycket som möjligt men tänkte att det kunde vara bra med omväxling för henne. Kycklingen luktar i allafall gott och makaroner behöver man ju inte sänka värmen på (y) Ikväll kommer Madde och Anders och hämtar oss! Ska blir så skönt att få komma hem. Men nu ska jag överlåta makaronerna till Mikaela och ta och rasta monstrena lite!
Hon är ju för snäll ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!