Hit music only

Ja ni.. här ute i ödemarken händer det inte så  mycket. jag åkte in till Andeby häromdagen och det var lite trevligare väg att åka på med moppen. Ska jag snart ta en promenad med monstrena. Gick en ordentlig långpromenad igår, blir nog inte fullt så lång idag men ska inte bli en allt för kort heller! Annars har det inte hänt något speciellt. Har gått över till The big bang theory i väntan på att få den fjärde säsongen av Gossip girl när jag kommer hem. Varje gång jag är här och inte har något bättre för mig än att kolla på någon film eller serie så slår det mig vad duktiga skådespelare det finns! Han som spelar Sheldon Cooper som ett exempel, är ju otroligt hur han kan spela en sån person! Tycker det är häftigt på något sätt. Radio kanalen NRJ är något som kommit mig varmt om hjärtat. Tycker det är bra musik och så fort jag inte kollar på någonting så sätts NRJ igång. Så ja nu är NRJ igång och jag väntar även på att mormor och Mikaela ska ta och komma för jag börjar bli riktigt hungrig! + det blir inte så ensamt heller, fram till söndag men då är det ju verkligen inte långt kvar tills jag ska hem! Är en vecka och en dag kvar..längtar verkligen hem!
Något annat som jag kommer och tänka på varje gång jag är själv här ute förutom skådespelar talanger så är det hur folk bara tar varandra för givet. Man bara tar för givet att vissa människor ska finnas vid ens sida no mather what, oavsett vad människorna själva har för problem. Men tillslut måste ju folk inse att det inte funkar så , man måste ge för att förtjäna rätten att kunna ta! Och om man ska komma med en åsikt kanske man borde stå för den också. Det är så lätt att glömma bort det där extra i äns liv som gör livet fullbordat och som det visar sig att man inte klarar sig utan när det är borta. Saker som en person tar för en petites grej kan vara av stor betydlese för en helt annan person. Som att tillexempel höra av sig till varandra, det har nog stor betydelse för många och vissa ser det som ett tecken på att man inte är ensam och bortglömd. Man ska inte vara så bekväm, man ska ta tillvara på saker och människor i ens närvaro och visa att man uppskattar dom istället för att vara respektlös och ta dom för givet.
Dags för promenad med monstrena och ringa och höra hur långt mormor och Mickis har kommit!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!