On the ground

Ligger utslagen på sängen och lyssnar på musik efter att ha städat hela rummet och gjort i ordning på min garderob. Skulle behöva rensa garderoben egentligen men det får bli någon annan gång. Igår så hade jag Josefin och Ebba här och det var riktigt mysigt! Vaknade vid fyra i natt att Josefin och Ebba vaknade och skulle dra ut min bäddsoffa , då hade vi alla somnat och sovit på kortsidan av min säng (y) Igår red jag med Ebba som red på Cassandra. Vi skrittade ut en sväng innan vi red lite dressyr på banan. Nova skötte sig väl bra men hade ingen direkt kontakt med henne, vissa stunder hade jag jätte bra kontakt med henne och hon gick riktigt fint men annars var hon mest koncentrerad på att få bort flugor och broms + det var rätt varmt. I och med bristen på kontakt så körde jag bara igenom henne i skritt och trav och höll bara på tills jag hade henne där jag vill ha henne och det tog inte så långt tid men svettiga var vi efter! Idag ska jag rida lite senare då det inte är så mycket flugor och svalt. Ska jobba igenom alla gångarter och rida mycket volter, skänkelvikningar, länga och korta stegen och se till att hon verkligen lyssnar för hjälperna. Madde fyller idag så vi käkade tårta och hon fick presenter förut. Av mig fick hon som ett litet låtsas växthus. Hon vill ha ett växthus men har inte riktigt pengar till att köpa ett eller kunskaperna till att bygga ett så varför inte köpa ett litet som hon kan använda så länge? Ikväll ska jag även träna på våran crosstrainer. Körde lite intervall på tjugo minuter i förrgår och det var lagom att börja med. Har tänkt köra varannan dag och det ska jag verkligen göra för jag tycker det är rätt roligt. Den står på verandan också så istället för att kolla in i en vägg på gymmet kan jag kolla ut på gården och se hästarna. Nu ska jag se ifall jag kanske kan få köra lite bil!
Gammal bild på oss muppar från i höstas! :) ♥
Kommentarer
Ebba Molin

Asså seriöst ta bort bilden!:OO haha<33

2011-07-29 » 18:12:23
URL: http://ebbamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!