Uppdatering

Ja ni.. det är ju inte bästa uppdateringen och kommer nog fortsätta så tills skolan börjar. Kommer självklart slänga in inlägg lite då och då men fram till skolan börjar tänker jag prioritera att vara ute och njuta så mycket som möjligt av sommarlovet! Jag tänkte ta och dela upp allt jag skrev om förut i två inlägg så det blir ett separat inlägg för hästarna efter detta. Jag är ju hos mormor och morfar nu igen i två veckor för att passa deras små monster som konstigt nog var glada över att jag kom! Sist kom vi inte så bra överrens med tanke på att jag fostrar dom en hel del men det mesta vi tränade på sist sitter kvar och det är skönt! Ebba skulle kommit ner som typ imorgon och jag skulle få åka hem redan nästa lördag men planerna ändrades igår och det blev bestämt att mormor skulle komma hem redan imorgon för hon skulle jobba på en annan båt den lördagen jag skulle få åka hem så jag avbokade med Ebba så följer hon med mig nästa gång men planerna har ändrats ytterligare så mormor kommer inte förens på måndag och jag måste vara kvar i hela två veckor. Men nästa gång blir det inte lika länge och inte speciellt ensamt för då kommer Ebba ner också och det kommer göra det hela roligt! Denna gång har jag moppen med mig också så jag kan åka runt lite och även om jag inte gör det kommer jag inte bli galen av känslan att känna mig fast är för nu är jag ju inte det! Härom dagen kom Maddes och Anders tillstånd om att få övningsköra med mig så när jag kommer hem äre bäst alla håller sig inne för då blir vägen rätt farlig! Närå , kommer hålla oss på långa rakan först och främst så får vi se när vi börjar ge oss ut på vägen. Jag sitter och lyssnar på NRJ efter att ha duschat efter en lång promenad med hundarna och längtar tills jag ska hem för det var reklam om sista Harry Potter filmen! Ska nämligen gå på den när jag kommer hem och det ska bli riktigt spännande och även sorgligt för Harry Potter är ju något som man växt upp med och filmerna är ju lika bra som böckerna enligt mig så det kommer säkert komma en del tårar igenom filmen! Men men , det är roligt att ha saker att längta till! Nu ska jag ta och börja fila på häst inlägget och snart ta sista kissrundan med monstrena!
Bamse- längst fram (far) Molle- längst bak (son) :)
Simba :) ( Gamla bilder)
Kommentarer
Josefin

Bamse = världens finaste hund



// Ebba och Jossan ;) <3

2011-07-18 » 23:37:35
URL: http://josefingrunberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!