Have a little faith

För några timmar sen lämnade mormor mig och Mikaela och nu ska vi vara själva till tisdag då morfar kommer hem. Vet inte riktigt om vi åker hem tisdag kväll eller onsdag morgon, beror på päronen. Mikaela tycker jag är jätte seg som ska läsa massa bloggar, lyssna på musik och kolla facebook innan vi kollar på film men man måste ha tråkigt för att uppskatta det roliga! De senaste dagarna har ju bestått av en massa bärande på grejer och möbler men igår kom min morbror och hans tjej hit för att kika på huset och hälsa på. Var riktigt länge sedan jag träffade morbror och har aldrig träffat hans tjej så det var riktigt trevligt! Något jag aldrig tänkt på tidigare är vad gräs växer när det regnar! Är väl egentligen rätt logiskt för då får det ju näring och kan växa men vi klippte det i tisdags eller onsdags och fick kratta efteråt för jag klippte aldrig något när jag var själv för åkergräsklipparen stod lite illa till inne i krematoriet(förrådet ute på gården, det har brunnit där en gång och när mormor och morfar fick reda på det började dom kalla det för krematoriet och det har fastnat) så ville inte köra ut det av rädsla att ha sönder något! Men igår när vi klippte fick vi hålla på och kratta igen! Men det är skönt att vara ute och arbeta tycker jag. Igår natt och natten innan var det läskigt oväder! Blixtarna lyste upp rummet bättre än någon lampa och lilla knubben (Bamse) är åskrädd så det heter duga och då ska man själv vara lugn och låtsas som ingenting men det var inte det lättaste när puslen började skena! Annars har vädret vart lite hipp som happ och idag blåser man bort bland alla gråa moln,hoppas på bättre väder imorgon så kanske jag och syrran går ut och tar lite kort! Nu ska det sättas igång en film eller så sätter jag igång maten så äter vi det när vi kollar på film :O
Madde ringde igår och berättade att jag blivit mormor och jag fattade ingenting samtidigt som jag tänkte: Roxen kan inte vara dräktig än då hon får medicin,Iris är för liten,Ella ska inte ha fler och Titti är steriliserad... Men så hade det visat sig att Timon och Pumba är Timolina och Pumba (y)
Jag och Mikaela för flera år sen :)


Hatar att vara osäker på vart jag har folk.
Must have some faith
Kommentarer
Jessica

Lilla mormor ;) <33

2011-07-24 » 21:14:17
URL: http://jessicakarintherese.blogg.se/
Ebba

2011-07-24 » 22:05:08
Ebba

You are mormor snusläpp!:D<33

2011-07-24 » 22:05:43
Cissi

Sv:

Haha, ja det har du ju rätt i att han har.. x) Jag var iväg på 9dagars kollen med Mazetti idag och det är en riktigt pigg och livlig bebis därinne! :P

2011-07-25 » 12:50:26
URL: http://chisono.blogg.se/
Cissi

Svar: oj, haha Jaaajaaa... 9 dagar 90 dagar, wat's the dif... x)

2011-07-29 » 18:14:06
URL: http://chisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!