17 ÅR!

Godmorgon allesammans! Eller ja .. godmorgon och godmorgon redan vart vaken sen sju och uppe sen tio i åtta! Tänk att man blir hela sjutton år idag, tio i sju ikväll för att vara mer exakt så är inte hela sjutton än! Är inte så mycket att komma med men jag tycker tiden och åren går oerhört fort! Känns som om det var igår man fyllde sexton and so on! Kände när jag satt och käkade frukost att jag var lite stel så man börjar redan bli gammal! Börjar väl snart gå ut för också ;) Firades vid frukostbordet av mina älskade fosterpäron med presenter och lyckligtvis ingen sång! (a) Senare sen kommer mamma och lite släkt till mig, ska bli roligt! Men innan dess ska jag greja lite och så ska jag nog ta in Roxen och rida lite! Blir lite bättre uppdatering imorgon då jag tänker vara social idag. Hoppas ni alla får en lika trevlig dag som jag! :D Bye!♥
Kommentarer
frida

grattis !

ha det bra:) <3

2011-06-05 » 14:01:27
URL: http://daaniiielsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!