Criminal Minds

Idag har jag sysslat med lite mer än de andra dagarna faktiskt! Har spelat hög musik och röjt undan lite och dammsugit och skurat golv så det är lite rent och fräscht imorgon då Madde och Anders kommer på besök! Ska utnyttja skjuts när det ändå finns och åka in för att köpa sköljmedel och mjölk! Så ska jag även laga mat åt dom och ta hand om dom istället för tvärt om! Min kladdkaka blev misslyckad igår då jag inte hade någe socker i. Var det vidrigaste jag någonsin gjort! Men idag åkte det i socker så den blev ätbar och Madde gör en kladdkaka idag och tar med sig imorgon och hennes kladdkaka är sjukt jäkla god! Fick med luspudlarna på en längre promenad i dag faktiskt, kors i taket! Och sen satt vi ute en stund och jag har börjat läsa en bok som heter När Lucy Sullivan skulle gifta sig , tror jag xD Den är lite seg i handlingen nu i början så det går lite små trögt att fatta intresse och komma in i den men jag har ju tid! Nu ska jag koncentrera mig på Criminal Minds (himla bra serie!!) innan det blir en sista kissrunda i någon paus med luspudlarna! Hej hopp, gummi...♥
Kanske dags att ta första doppet när jag kommer hem? Är ovanligt sen i år!!
Kommentarer
Jessica

Sv: Haha! Johan ville rensa men det tyckte inte Östlund's så han ska plocka nästa vecka ;) <33

2011-06-17 » 19:52:57
URL: http://jessicakarintherese.blogg.se/
Jessica

Sv: Haha! Johan ville rensa men det tyckte inte Östlund's så han ska plocka nästa vecka ;) <33

2011-06-17 » 19:53:13
URL: http://jessicakarintherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!