Kidz

Måste säga att jag älskar barnfilmer! De är så bra! Så enkla och roliga, inte en massa ideal hit och dit. Snodde med mig några från mamma härmodagen då vi åkte förbi henne och jag fick ju självklart med en hel del förutom min favorit! Lejonkungen har legat mig varmt om hjärtat ända sedan jag var liten och kan kolla på alla tre hur många gånger som helst och jag fick inte med mig någon av dom! Typiskt.. Jag skulle gå en redig promenad förut med luspudlarna och tröttna efter knappt tjugo min då jag redan dragit dom nästan halva vägen,latmaskar! Har fått en del gjort idag : diskat,burit kartonger, gjort ett försök till en promenad, blekt håret och duschat, kollat på två filmer, läst massa bloggar och kollar omkring här på nätet och det känns inte äns som kväll än! Räknas det som kväll än nu när det är sommar och ljust? Ska kolla efter lite vart mobilen jag funderar på att köpa är billigast! Jag har dessutom börjat flaga (y) Boxern till tv'n vill inte starta heller,känns inte bra! Måste få igång den!! Hejsvejs!♥
Såhär ser det ut än så länge, jätte snyggt jag vet! Tänkte försöka bli blond för att visa mitt rätta jag, kommer se ut som någon kissat i mitt hår om en eller två blekningar och det är inte det lättaste att göra själv (y) Inte nyttigt för håret! Men vill man vara fin får man lida pin, är i allafall vad jag hört..
Kommentarer
Jessica

Det kommer bli jätte bra det där! ;D <33

2011-06-14 » 18:55:23
URL: http://jessicakarintherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!