Livet på BB

Sitter och kollar på livet på BB , har alltid vart rädd för att föda barn ja.. min rädsla minskar ju inte direkt! Hade en vän som alltid sa att man ska övervinna sina rädslor men jag tänker inte övervinna denna rädsla än på några år! Men något jag tänkt på nu när jag ser detta program att trots den outhärdliga smärtan glömmer alla bort det när bebisen kommit ut och sedan ligger på deras mage och jag tycker det faktiskt ser så fantastiskt ut! Måste kännas mäktigt! Snacka om att det är trist här. Bloggen handlar ju om mitt liv och nu när det inte händer någonting i mitt liv står det ju rätt stilla här på bloggen, har blivit en riktigt tv nörd kan jag ju säga! (Blir dock väldigt stel av det så får stretcha lite då och då) Blir bättre sen när jag kommer hem. Anledningen till att jag har bloggen är faktiskt för min egen skull. Jag lämnar ut långt ifrån allt men när jag skriver om min dag här analyserar jag igenom dagen och allt som hänt, även det jag inte skriver om. Mitt liv är inte speciellt intressant och betydelsefullt för någon annan men det är det för mig och jag är inte ute efter en massa läsare hit och dit och struntar i hur många som läser och hur många som inte läser för det intresserar inte mig. Jag ser det som en lite små ytlig dagbok och vill ingen läsa och det inte passar någon så tvingar jag ingen utan det är ett val var och en gör och jag bryr mig inte om vad man väljer. Bloggen är som sagt en hjälp för mig att analysera min dag och det som händer i mitt liv och ett lite extra sett att kunna avreagera mig när jag behöver och sätta upp mål för att komma ihåg och puscha mig själv lite extra. Nu ska jag kolla lite Celebirty Rehab with Dr. Drew i brist på annat innan Criminal Minds börjar! Och har ni inte sett The Big Bang Theory förut så är det ett hett tips jag har!! Det börjar kl.19 och är varje dag två avsnitt och jag älskar Sheldon!! Ha en skön kväll, vi höres!♥
Rätt gammal bild!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!