Nobody puts baby in a corner

Var på lite down humör förut men efter lite Dirty Dancing på tv1000 då det kom en massa tårar ville jag bara dansa! Synd att Patrick Swayze inte kan återuppstå,vara frisk från cancer och bli ung igen för att komma och dansa med mig! Lyckades efter det få med luspudlarna på en promenad med inte lika mycket dragande från min sida för att få dom att gå framåt (y) När jag stod och skar i den råa kycklingen jag skulle steka förut kom jag på att det är bra att jag ändrat mina kockplaner som framtidsyrke då jag tycker det är riktigt snuskigt att skära i rå kyckling eller rått kött eller ta i rå köttfärs! Kladdigt,slämmingt och som sagt snuskigt! Blev i vilket fall klar med skärandet och började sedan steka den och när den fick lite färg la jag i lite wook,salt,vitpeppar,grädde,vitlök och örter och till sist lite soja. Blev inte så tokigt faktiskt! Men hade nog blivit godare med ris till men icke sa nicke för i dieten får man inte äta ris = kolhyderater. Kollar för tillfället på nån film med namnet Kick Ass och jag fattar ingenting. Tycker någon kanal kunde ha The Big Bang Theory maraton! Nu ska jag ta en sista kissrunda ute med luspudlarna och sen ska jag göra kladdkaka! Det får man egentligen heller inte äta men har man abstinens så har man! Vi höres!♥
En av luspudlarna! Kan ju inte påstå att de är så vackra men lite charmiga är dom allt!
Rätt het..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!