Regn hos mig

Som jag skrev på facebook för inte alls länge sedan , det är tur att morfar har lämnat kvar sin finnlines reflex jacka som räcker mig nästan till knäna! Den är dessutom vattentät och det är ju perfekt nu när det regnar heka tiden. Så nu ligger hundarna utlsagna efter mat och promenad i regnet, rätt blöta blev dom på köpet! Jag har dessutom fått sno ett par mjukisbyxor av mormor för att det droppade vatten från jackan ner på mina mjukisar hela tiden. Magontet är fortfarande kvar så är även idag bänkad i soffan och just nu går Alice i underlandet på tv1000 och det följs av Dear John så dagen blir inte helt misslyckad och när det ändå är trist väder hela tiden kan man ju untnyttja sommarlovet med att lata sig lite. Det är tur att jag sitter här ute själv just nu för mitt humör är absolut inte på topp! Pms så det bara skriker om det och det gör att jag blir oerhört trött på folk! Folk är allt mer rädda för att vara sig själva och dessutom våga stå för det. Det är något av det värsta jag vet. Man ska skita i vad andra tycker och vill hela tiden och göra den som känns bäst för en själv och det man själv vill göra. Man ska följa sina egna drömmar och ingen annans. Det är så mycket tjabbel hit och dit där folk ska tycka så mycket om den och dom och snacka hit bakom ryggar överallt och sen i slutenden står dom inte för någonting i vilket fall. Det ska kritiseras en massa och folk kan inte ta emot och det blir ett himla liv för ingenting för att folk tycker det är fult,det är fint, det är bra,det är dåligt, gör si,gör så,det ska vara si och det ska vara så. Tycker man först och främst ska börja sköta sig själv innan man lägger sig i andras liv och personligheter. Var dig själv , gör det du vill och behandla andra som du själv vill bli behandlad. Så , nu har jag fått ur mig lite ilska och det gjorde mig hungrig!
Bilden är tagen från google , är duktig och har glömt sladden som gör att jag kan föra över bilder från mobilen till datorn (y)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!