Själv i stort hus med luspudlar

Nu äre slut med att bära massa möbler och kartonger och hundpassningen har satt igång! Det innebär även rätt bra update här då jag har massa tid! Åkte ju till mormor i lördag (är kvar där) och på vägen ner tog jag och Madde en sväng på Sharpmans och ja.. när jag vunnit på lotto ska jag shoppa loss där (y) Hittade i allafall ett par otroligt snygga ridbyxor som jag dock inte köpte men jag suktar efter dom och tro det eller ej men det är ett par märkes ridbyxor! De kostar åttahundra men tycker det inte är så farligt för att vara en märkesvara då allt annat ska vara så otroligt dyrt! Är ett par svarta med röda sömmar av John Whitaker.  Nog om det! Mormor lämnade mig inatt här i detta stora hus helt själv med hennes tre luspudlar (de har inte löss och är inte pudlar men i allafall). Jag överlevde första natten så varför inte resten av nätterna de två kommande veckorna? Ingen aning, det känns i allafall bra. Jag som hade hoppats på värme och sol i dag så att jag och hundarna kunde spendera dagen ute i solen vaknade upp till mulet,grått och regnit väder. Inte roligt men enligt vackertväder så ska det vara sol och bli nitton grader varmt så hoppas det kommer spricka upp! Nu när jag inte har fullt upp hela tiden så börjar jag verkligen längta hem till min älskade häst men om två veckor får jag pussa på henne! Har dåligt samvete över att det blir så lite ridning i sommar men måste tjäna pengar och mormor och dom behöver hjälp så vad gör man inte? hade det gått hade jag tagit med mig Roxen men funkar inte riktigt. Roxis dör heller inte av att få lite sommarlov! Är snarare bara bra för henne så att hon håller. Men i höst om allt går vägen ska vi träna en massa och förhoppningsvis komma ut på våra första tävlingar tillsammans, ska bli jätte roligt! När jag kommer hem så kommer även älskade Josefin (http://josefingrunberger.blogg.se/)  (har ingen aning om hur man fixar så att man bara behöver trycka på hennes namn men det är väl något hon kommer få lära mig) vara hemma i stallet, saknar henne sjukt mycket och det ska bli jäklar så roligt att träffa henne och alla andra såklart! Hoppas även på att jag kan fjäska till mig lite sommarbilder på mig och Roxen (a) Nu ska jag ta och skära lite kött som ska frysas in och sen kanske det blir lite brunch eller något till mig och luspudlarna innan det är dags för en promenad! De här hundarna är de lataste hundar jag vet och det ska jag ändra på under dessa två veckor! Vi hörs!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!