SOMMARLOV!

Kan säga att det är himla skönt med sommarlov!! Var himla kul att köra sista showen igår för studenterna! Första gången jag inte kände mig ett dugg nervös utan bara taggad! Var på studentkalas på kvällen och så helt plötsligt pang bom så var jag jätte förkyld! Både näsa och ögon ran! Inte roligaste sättet att börja sommarlovet med kanske men humöret sänktes inte allt för mycket utan är fortfarande otroligt glad över sommarlovet! Förkylningen känns lite bättre idag men klockan är ju inte så mycket än och jag känner inte efter för mycket för då blir det bara värre. Nu ska jag ta och sätta igång musik för att sedan packa väskorna. Åker till mormor i två veckor för att passa hennes hundar medans hon är iväg och jobbar. Vet inte riktigt vad jag ska syssla med i två veckor, kommer ha häst abstinens det är en sak som är säker i allafall! Men har laddat upp med filmer,böcker,tar med keyboarden för att se om jag kan lära mig att spela något,datorn och så har jag ju hundarna att pyssla med (y) Madde och Anders kommer komma ner lite också så att jag inte blir allt för ensam i ett fyravåningshus ute i en by i skogen (y) Jag känner ju i allafall på det och rätt bra är det också för annars hade jag helt ärligt aldrig gjort det! Ska även ut sen och pussa ihjäl min älskade polle! Ha en skön dag!♥
Får bli en bild på våra söta kaniner!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!