Take me home

Nu var det några dagar sen sist men jag har egentligen inget direkt nytt att berätta. Mormor kommer hem idag så jag väntar på att hon ska komma , vi ska väl dricka lite kaffe och sen åka iväg och handla och även hämta mitt photoshop!! Hihi! Imorgon åker vi en sväng till Nyköping för att plocka ihop allt skräp som är kvar och sen på onsdag får jag äntligen åka hem!! Ska bli så skönt! Är hemma i två veckor innan jag ska tillbaka hit (y) Men ska bli så skönt att få komma hem! Nästa gång åker moppen med så att jag kan ta mig någonstans och åka och handla själv. Kommer nog bara vara själv i en vecka också. Inatt drömde jag riktigt konstigt! Jag drömde att jag fångade en älg för att testa att sadla,tränsa,ta på vita benlindor och gå en liten promenad med den. Det gick himla bra konstigt nog och älgen såg mer ut som en häst fasten den inte var det. När jag skulle släppa älgen fri igen så ville den inte lämna mig utan smög efter mig hela vägen hem så jag bestämde mig att pröva rida in den. Till råga på att så hjälpte Niklas mig att rida in den, Niklas rider inte äns länge. Var lite smått förvånad när jag vaknade men var rätt kul. Nu ska jag ta och göra lite sen lunch, äter ju inga kolhydrater men får bli en fusk idag då jag glömde ta ut kött ur frysen igår så jag ska värma på finska piroger. Annars har det gått riktigt bra förutom att jag åt hårt bröd igår och idag för jag är rätt trätt på ägg och sånt nu men när jag kommer hem ska jag pröva baka någon bröd variant som inte innehåller kolhydrater. Det svåraste för mig att hålla mig i från socker, är nog sockerberoende, men jag lyckas hålla mig ifrån riktigt bra! Har inte så speciellt mycket sug när det inte är lingon vecka så det är ju skönt det. Så jag är nog inte speciellt sockerberoende trots allt..(y) Skönt det då. Näe , piroger var det!
Från sista klassresan i nian på Gotland! Det var tider det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!