Dumburkar

Har nästan nyss käkat frukost och gett hundarna mat så nu ligger dom utslagna och snarkar medans jag glor på dumburkarna! Boxern funkar nu efter två samtal till viasat. Sista samtalet var riktigt trevligt ;) Är glad att tv'n och datorn finns just nu faktiskt. Min mormor kör efter någon diet som kallas LCHF och då äter man inga kolhyderater och inget socker och nu när jag ändå sitter här ute och inte har något speciellt för mig tänkte jag testa den. Det där med sockret blir lite svårt nu då det vankas lingon men har ingen affär i närheten så det ska nog gå bra. Det är andra dagen jag är här själv och jag börjar redan bli rastlös och känner att humöret börjar komma fram så är tur ändå att jag är själv. Nu ska jag fortsätta glo på den stora dumburken innan jag sätter igång med annat. Det är bara dag två så det är många meningslösa inlägg framför oss (y) Bye!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!