Beautiful days

Har haft två underbara dagar! Igår kom mamma och syskonen + två av min mammas kusiner och den enas son hit för att fira mig. Träffas inte så ofta så var kul att dom kom! Sen stannade småttingarna kvar och har sovit här i natt! De har åkt traktor och fått styra, åkt bak på moppen med mig,de har ridit för allra första gången!(inte Mikaela dåra men de andra två små), vart ute och kollat på alla hästar och hoppat massa studsmatta. De fick rida på lilla Cindy och alla var jätte duktiga! Lilla Amina nådde inte äns ner till stigbyglarna och Mikaela var ju så klart lite väl lång men den jag är mest förvånad över är Adam! Han var jätte duktig och hade jättebra balans i traven! Trodde han skulle tappa balansen och åka åt sidan som de flesta andra gör allra första gången men enda gången han gjorde det var när han tappade ena stigbygeln! Kan tänka mig att de minsta är skapligt trötta efter allt nu idag! Var riktigt kul att vara hela syskonskaran då det inte händer allt för ofta! Efter att Mikaela blev hämtad idag så åkte jag och Madde och lämnade Adam och Amina hemma hos mamma och sen tog vi en snabbsväng på Marieberg! Handlade lite på Cubus, fick presentkort där av Niklas så jag fick med mig ett par långa tights och ett bar korta samt ett linne! Köpte även en kalender på Bokia och justerade min snygga klocka från Ur & Penn som jag fick igår! Sen åkte vi till skopunkten så nu har jag ett par nya ballerina skor och ett par svarta och röda fake converse! Skorna är lika snygga utan märket! Om kläder eller skor både utanför och inom ridning har ett dyrt märke spelar för mig ingen som hellst roll! Det säger inte mig någonting om en person eller ett ekipag! Jag lär hellre känna en människa genom att prata med den istället för att kolla på kläder och skor och jag kollar hellre hur ett ekipag i ridningen fungerar ihop och hur hästen rör sig och hur ryttaren rider istället för att dömma utifrån märke eller inte märke. Förstår inte att allt ska vara så utseende och märkes fixerat idag. Däremot är jag väldigt noga när det gäller mig själv om jag ska iväg någonstans eller iväg och träna att det ska matcha! Sen skiter jag fullständigt i märken. Igår innan alla kom tog jag och Roxen en tur i skogen! Hon var så jäkla lugn och harmonisk så hade kunnat rida omkring för alltid! Gud vad den hästen betyder så obeskrivligt mycket för mig! Det är verkligen skillnad på både henne och mig och det är kul att se! Hon tittade extra en gång på en fågel som lyfte knappt en meter från oss men hon tvärstannade aldrig eller något sådant! Var en riktigt lugn tur, precis som det ska vara! Idag kom min mormor,morfar och min morfars son Daniel på besök! Lite extra roligt att Daniel och morfar kom för morfar har aldrig vart hemma här hos oss och Daniel bor i Fjollträsk (Stockholm) så honom träffar jag nu nästan aldrig! Var riktigt trevligt och dom stannade ett bra tag och både morfar och Daniel ska åka långt så hoppas resan går bra för dom! I och med att de stannade så länge hann jag inte med att rida, så får bli imorgon istället! Är även skola imorgon så ska ta och försöka sova nu, känns inte som att det kommer bli några problem då jag börjar känna mig rätt trött! Bara fyra dagar innan sommarlovet börjar! Sweet Dreams!♥
Lite bilder på syskonskaran!
Älskade syskon!♥
Kommentarer
Ebba Molin

Hihi, kanske ska bli små ryttare av Adam och Amina?:)<3

2011-06-07 » 14:22:46
URL: http://ebbamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!