Lingonsylt

Det var riktigt roligt med besök av Madde och Anders igår! Dom hade med sig ridsport,mumingodis och kladdkaka så min helg är räddad! Lagade mat åt dom och var även riktigt kul att dom tyckte det var gott! Jag fick även komma bort från denna byhåla och hamna ända borta på coop extra inne i Tranås (y) Det var behövlig kan jag säga! Skulle köpa sköljmedel och valde hur länge som helst för att det inte fanns någon som föll mig i smaken för just nu luktar allt så starkt och konstigt. I vanliga fall när vi handlar äre Madde som virrar omkring och jag som visar vägen men nu var det helt klart tvärt om! När jag vaknade första gången imorse så sken solen och himlen var blå och fin! JIPPI tänkte jag och funderade på att gå ut i solen och käka frukost sen, så somnade jag om och nästa gång jag vaknade var det mulet och nu regnar det! Inte mitt livs bästa dag. Har legat bänkad i soffan hela dagen , undantag från promenader med luspudlarna. Har haft sån menskvärk så har inte orkat göra någonting och pga magontet har jag vart på dåligt humör och känner mig allmänt låg. Kollar just nu på Waterboy med Adam Sandler i huvudrollen och jag har precis börjat kolla och fattar ingenting och trots att Sandler inte är en av mina absoluta favoriter så måste jag säga att han är sjukt duktig skådespelare! Är riktigt imponerad! Nu ska jag se om det finns någe annat att se på och vad som visas ikväll. Ha det bra!♥
Är i behov av sol och värme!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!