Got magic

Dagen idag har vart kort! All tid har gått jätte fort känns det som! Började dagen med historia där vi i sammarbete med samhäll ska skriva en uppsats, har valt ämnet flyktingpolitik för det intresserar mig, och den följdes av ett "tränings" nationella i engelska innan det var dags för lunchkonsert! En sammanfattning av hela konserten så tycker jag det gick jäkla bra faktiskt,var nog lite go i oss alla. Dock blev det fel för alla en och annan gång men inga jätte problem :) Men jäklar vad nervös jag var! Känns skillnad ändå för när vi började var jag nervös långt innan konserten men idag blev jag inte nervös förens det var våran tur! Då jäklar blev jag skakis kan jag säga xD Snubblade med fingrarna på pianot och gjorde en och annan miss men tycker ändå det var godkänt och i andra låten var det ett solo som blev bort glömt men jag fortsatte att spela utan att riktigt fatta först vad dom andra höll på med men med lite feedback från publiken i slutet så gick det ändå bra! Vi hade ju svenska uppsats efter och jag satt i ungefär en timma och sen var jag klar och då var det inte långt kvar till bussen skulle gå så det vart ju rätt tajmat och slutade med att jag kom hem en timma tidigare än vanligt :D När jag kom hem så käkade jag lite innan jag tog in Roxen. Hon lyssnade förvånansvärt bra inne i dag mn blev lite feg ute och skull gå så nära som möjligt..hade hon kunnat hopp upp på min rygg kan jag lova att hon hade gjort det (y) Men det är ju jag som ska rida på hennes rygg inom kort och inte tvärt om,tackar gudarna för det! Efter att ha läman Rox i hagen har jag inte gjort så himla mycket mer än pratat med dom andra mupparna i stallet,plattat håret,kollat på film och packat lite smått. Drar ju till Estland över helgen imorgon, och inte Holland som Jessica fått för sig xD Vi får bara ha med handbagage på 10 kg men man behöver inte speciellt mycket över en helg så är lugnt för min del. Att packa gick inte allt för bra heller för det mesta jag ska ha med hänger på tork efter tvätten. Jag tänker i allafall berömma Madde som har ridit två dagar i rad nu! Är himla kul att hon börjat komma igång lite smått och i har börjar smida lite planer som jag tyvärr för eran del inte tänker avslöja! :D Mohaha (a). Näe , nu ska jag  tvätta av min sminket och sedan är det dags för sängen! Blir ju tyvärr ingen sovmorgon imorgon..fast jo nästan för jag kan ju sova i bilen påväg till Skavsta(y) Men behöver ändå sova för jag är jätte trött! Ska ta och ringa mamma en snabbis också så jag hinner språka lite med henne innan helgen ;) Ha det så bra hemma i Sverige nu i helgen så hörs vi på söndag eller måndag,beroende på när på söndag vi kommer hem ;) Sakna mig inte för mycket (a) Puss och godnatt på er!♥

                                       
                                                                                             Bus i hagen ♥

Kommentarer
Anonym

Haha jag har ingen aning om varför jag har fått för mig det xD <33

2011-03-04 » 15:00:20
URL: http://jessicakarintherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!