I skolan

Sitter och har tema. Vad ambitiös jag är (a) Jag försov mig imorse som pricken över i't. Sov riktigt djupt för jag märkte inte av att Madde stod och ropa och vissla i mitt rum på mig.. men jag var helt slut igår när jag kom hem från dansen! Känns direkt när man missat och har vart sjuk! Men jäklar vad känslan av att ha kört slut på sig själv och känna hur utpumpad man är är tillfredsställande! Men det märktes imorse att jag försovit mig för jag blir lite snurrig och hade med mig mattegrejerna till engelskan (y) Men jag behövde inte stressa för Niklas var snäll och körde mig. Tur man han honom! Just nu väntar jag på att tiden ska gå så vi kan ha återsamling och sluta. Drar sen vidare hem till mamma och spenderar helgen där. På söndag kommer Madde och Anders och hämtar mig, dom tar med sig transporten också så ska vi hjälpa mamma köra det sista från gamla lägenheten. Nu ska jag ta och plocka ihop mina grejor och gå tillbaka till klassrummet! Vi hörs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!