It's all you get

Sitter just nu och små segar lite efter en härlig dusch! Ni får tyvärr ingen bild på de nya kläderna för jag hade bara tightsen på mig och hade ingen lust att tJag lyckades ta mig upp imorse trots att det tog emot men dagen blev helt okej! Sången gick ju då inte allt för bra med tanke på att jag är sjuk så jag kunde varken ta i eller andas rätt xD Men men , är ju bra att veta hur det går när man är förkyld också (y) Lotta och Frida var med och lyssnade vilket blev lite jobbigt när jag fick order om att vända mig om och sjunga till dom xD Vi tränade inför lunchkonserten på ensemblen och det gick enligt mig väldigt bra! Dock är en av våran gruppmedlem hemma och är magsjuk men i en låt hoppar en annan från klassen in och hjälper oss  men i den andra behövs det inte :) Vi kom aldrig fram till något namn på våran grupp heller men det år väl bli i all hast imorgon xD Vi har i allafall bestämt klädsel! På idrotten,som jag inte var med på, körde några efter en träningsdvd och det fanns även andra att välja på och då blev jag lite nyfiken! Ska spana på dom och priserna i affärerna så får jag se ifall jag köper en ;) Kör ju efter 30 day shreed lite då och då men är ju kul att variera också! När jag kom hem idag tog jag in Roxen så både hon och jag fick oss en lite promenad! Hon var mycket lugnare idag och det var skönt för då lyssnar hon verkligen på en :) Nu ska jag ta och kolla igenom lite matte,har nämligen prov på tisdag -.-, innan jag ska kolla lite tv och sova! Ska lägga mig i allafall skapligt ikväll så jag orkar med imorgon! Kommer nämligen även ha svenska uppsats i aulan,jag det kommer finnas bra ämnen att skriva om för annars kommer det ju bli svårt.. Ni får hålla tummarna för mig om både konserten och uppsatsen! Lunchkonserten är i Scala ( Alléskolan,vid matsalen ) kl 10.30 ifall någon som inte visste men vill och kan kolla! :) Ha en skön kväll!♥

                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!