Just the way you are

Sitter och kollar lite sommarkläder på ellos.se för att fördriva tiden tills det är dags att åka in till Hallsberg för att dansa.  Dom har en hel del fint på ellos! Skulle vilja att det fanns som affär också. Men det blir inget beställt fören efter Ullared och när sommarjobbet har kommit igång! Hoppas på fler sommarjobb faktiskt,har pratat lite här och där så får se vad/vilka som nappar. Vill slimma till mig lite först också innan jag köper massa nya kläder! Säger ju emot mig själv nu med tanke på min rubrik..men mina rubriker har inte alltid med själva texten i inlägget att göra + jag vill själv känna att jag är nöjd med mig själv. Man ska ju försöka tycka om sig själv för den man är och mitt självförtroende för den jag är som person har det skett stora framsteg med! Sen när det gäller mitt utseénde är de en heelt annan sak men det kommer det med!

Det har vart sånt där härligt väder idag med! Har dock inte snott Niklas kamera då han kanske skulle ha den men är ju ledig imorgon så om det är fint väder kanske det blir några bilder då! Jag och Madde satt i solen och fikade förut och jag tror vi båda fått lite färg! Vart riktigt varmt och skönt! Hoppas på sånt väder i sälen när vi är där! Tog in Roxen förut och hon var lite små seg idag och väldigt gosig! så det var inge sprall inne i stallet, inte utanför heller för den delen. Hon är så lugn och fin min älskade häst,när hon sätter den sidan till vilket hon gör väldigt ofta nu när hon är avslappnad! Vi red lite mjuk dressyr på banan idag med,ungefär som igår och det gick väldigt bra idag med! Tror Roxis hade lite träningsvärk då hon var lite stelare än igår men hon blev mjuk väldigt snabbt! Det både känns och syns att hon mår bra nu och inte har ont någonstans! Nu kan jag känna hur hon trampar under sig ordentligt och hur hennes rygg arbetar. Jag känner att hela hennes kropp sammarbetar och inte är uppdelad i tre,så om jag sagt förut kändes det som : fram,rygg och bak men nu känner man hur allt hör ihop i ett liksom! Känns så otroligt jäkla bra och så himla rätt! Jag och Madde har gjort upp ett schema som jag och Roxen ska följa, det kommer inte bli följt till punkt och pricka vilket inte gör något för det är inget hårt schema. Vi kommer i allafall skritta ett tag till , veckan som kommer nu och sen får hon vila en vecka och smälta allt då vi är i sälen och veckan där efter ska det skrittas igång också och så får vi se hur det känns. Jag kan i allafall inte beskriva hur mycket min häst betyder för mig och hur oerhört glad jag är att allt verkar gå åt rätt håll!♥ Nu ska jag kolla klart på sommarkläderna och sen är det dags för att byta om och åka! Niklas är min taxi idag då Madde och Anders är på födelsedagskalas eller vad man ska kalla det ;) När jag kommer hem står dusch,solsidan,time out och sen blir det nog antagligen sova på to do listan! Ha en härlig söndag! dock så försvann ju solen och det börja blåsa men man får göra det bästa av det! Bye bye!♥

                                
                                                                                  You are amazing♥
  

                                                                       Just the way you are - Bruno Mars
    
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!